Regulamin obiadów
Regulamin obiadów [.docx, 15.53 kB]
REGULAMIN
przyjmowania wpłat i korzystania z obiadów szkolnych
- Z obiadów szkolnych mogą korzystać uczniowie oraz pracownicy szkoły.
- Uczeń zapisany na obiady w miesiącu wrześniu znajduje się na stałej liście konsumentów, która obowiązuje do końca roku szkolnego.
- Rezygnacja z obiadów może nastąpić po bezzwłocznym zgłoszeniu tej decyzji na 3 dni przed rozpoczęciem następnego miesiąca,
w którym uczeń nie będzie jadł obiadów. Zgłoszenia może dokonać rodzic lub uczeń osobiście lub telefonicznie w sekretariacie
pod nr 42 633 12 56. - Wpłaty za obiady przyjmowane są w pierwszym tygodniu miesiąca
w dniach 01 – 10 (w dni robocze).
W przypadku nie uiszczenia opłaty w podanym terminie, uczeń zostanie skreślony z listy obiadowej.
- Absencję dziecka należy zgłosić w pierwszym dniu choroby osobiście, za pomocą Librusa lub telefonicznie do sekretariatu szkoły pod numerem telefonu 42 633 12 56. Informujemy, że koszty obiadu za ten dzień nie są zwracane. Zwrot dotyczy kolejnych dni nieobecności, które będą odliczane w następnym miesiącu żywieniowym.
- Obiady wydawane są w dwóch turach:
- dla dzieci młodszych klasy I-III - 11.30-11.50 długa przerwa
- dla dzieci starszych klasy IV-V - 12.35-12.55 długa przerwa
- dla uczniów najstarszych klas VI-VIII - 12.25-12.45 długa przerwa
- dla uczniów najstarszych klas VI-VIII - 13.30-14.00 długa przerwa