Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Obiady

REGULAMIN przyjmowania wpłat i korzystania z obiadów szkolnych

Regulamin obiadów [.docx, 15.53 kB]

 

REGULAMIN

przyjmowania wpłat i korzystania z obiadów szkolnych

 

  1. Z obiadów szkolnych mogą korzystać uczniowie oraz pracownicy szkoły.
  2. Uczeń zapisany na obiady w miesiącu wrześniu znajduje się na stałej liście konsumentów, która obowiązuje do końca roku szkolnego.
  3. Rezygnacja z obiadów może nastąpić po bezzwłocznym zgłoszeniu tej decyzji na 3 dni przed rozpoczęciem następnego miesiąca,
    w którym uczeń nie będzie jadł obiadów. Zgłoszenia może dokonać rodzic lub uczeń osobiście lub telefonicznie w sekretariacie
    pod nr 42 633 12 56.
  4. Wpłaty za obiady przyjmowane są w pierwszym tygodniu miesiąca
    w dniach 01 – 10 (w dni robocze).

W przypadku nie uiszczenia opłaty w podanym terminie, uczeń zostanie skreślony z listy obiadowej.

  1. Absencję dziecka należy zgłosić w pierwszym dniu choroby osobiście, za pomocą Librusa lub telefonicznie do sekretariatu szkoły pod numerem telefonu 42 633 12 56. Informujemy, że koszty obiadu za ten dzień nie są zwracane. Zwrot dotyczy kolejnych dni nieobecności, które będą odliczane w następnym miesiącu żywieniowym. 
  2. Obiady wydawane są w dwóch turach:
  • dla dzieci młodszych klasy I-III - 11.30-11.50 długa przerwa
  • dla dzieci starszych klasy IV-V - 12.35-12.55 długa przerwa
  • dla uczniów najstarszych klas VI-VIII - 12.25-12.45 długa przerwa
  • dla uczniów najstarszych klas VI-VIII - 13.30-14.00 długa przerwa